جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ حجت‌الاسلام حسین پور گفت: حماسه مردمی پیاده روی ولایت بخش کاکی سبب وحدت و همدلی و تعمیق و تقویت پیوند فرهنگی، معنوی و اجتماعی در منطقه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حسین پور امام جمعه کاکی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حماسه مردمی پیاده روی ولایت بخش کاکی سبب وحدت، همدلی، تعمیق و تقویت پیوند فرهنگی، معنوی و اجتماعی در منطقه گردید.

وی با اشاره به پیاده روی ولایت در کاکی، گفت: در روز پایانی ماه صفر و در سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، مردم بخش کاکی حماسه معنوی را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند و عنایت حضرت امام رضا(ع)، مردم بخش کاکی در مراسم معنوی پیاده روی ولایت در مسیر معنوی، ایمن و سالم مدینه السادات کاکی تا مدینه الشهدا بادوله، با پشتیبانی بسیار خوب فرهنگی، امنیتی، پذیرایی و بهداشتی، زیر سایه امام هشتم(ع) به زیارت بقاع متبرکه پرداخته و از موکب دارانی که در ماه‌های محرم و صفر در این مسیر از زائرین اربعین پذیرایی می‌کردند، تکریم و تقدیر نمودند.

امام جمعه کاکی خاطرنشان کرد: این حرکت معنوی و یکپارچه از مدینه السادات شهر کاکی با اقامه نماز جماعت صبح در مرقد مطهر حاج سید محمد امین فاطمی(ره) شروع و با تشرف و زیارت مزار شهدا و بقاع متبرکه آیت الله حاج سید حسین(ره)، حاج سید محمد(ره) و شاهزاده اسماعیل(ع) پس از زیارت بقعه متبرکه بی بی سکینه(ره) و مزار شهدا و بقاع متبرکه حاج سید محمد(ره) و سید عزیز(ره) به بارگاه امامزاده سید سراج الدین(ع) مدینه الشهدای بادوله ختم گردید.

وی ضمن تشکر از عموم مردم و مسئولان، گفت: ان‌شاءالله بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی و به پشتوانه شورای تامین شهرستان، از هم اکنون ضمن آغاز به کار دبیرخانه ستاد مردمی پیاده روی ولایت بخش جهت تقویت و شکوه هر چه بیشتر این حرکت معنوی و نورانی در سال آینده، برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha